Moikka,

mun kesäloma kului seminopeasti ja ehdin tekemään kaikkea kivaa. Olin muunmuassa töissä päiväkodissa 2 viikkoa ja 10 päivää seurakunnan rippileirillä isosena. Vietin aikaa myös kavereiden kanssa ja poikakaverini kanssa. 

Ajoin hirveästi mopolla, joten liikennesäännöt tulivat kokoajan vaan tutummiksi ja tutummiksi. Ajoin jopa 60km matkan päästäkseni mummulle.

Heinäkuun lopussa 22 päivä, olin ystäväni Roosan kanssa Tammerfesteillä. Siellä oli kivaa. Näin muunmuassa JVG:n, Anna Abreun, Yön, Juha Tapion ja Hurts:in. Ja kyllä, haluan toistekin nähdä Hurts:in!

Parasta kesälomassa oli kyllä ehdottomasti se, kun minä, poikakaverini ja yhteinen kaverimme kiersimme Tamperettä ympäri, harmi ettei Pokemon Go ollut silloin vielä olemassa.

Siitä tulikin mieleeni, pelasin Pokemon Go:ta paljon. Se on jotenkin niin hyvä peli ja pidän muutenkin kävelemisestä ja juoksemisesta, joten se peli on juuri hyvä minulle.

Opiskeluasiasta sen verran, etten päässyt yhteishaussa toivomaani paikkaan *niisk*. Mutta hain Valmaan ja.. PÄÄSIN SINNE!! Olen niin innoissani siitä. *hurraa*

 

q.jpg?1470636175

~jonna